Skip to content

قوانین فروشگاه اینترنتی چاپیکو مشتمل بر ۵ سرفصل می باشد که ورود به دامنه وب سایت، ثبت نام و یا ثبت سفارش توسط کاربر به منزله پذیرش این سرفصل ها و تمامی بندهای آنها می باشد. رویه ها، ضوابط و قوانین تنظیم شده عبارتند از:

۱) قوانین فروش و ثبت سفارش

  • مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده جهت ثبت سفارش (صفحه “تایید سفارش”) بر عهده مشتری می باشد.
  • قیمت نهایی کالا، قیمت لحاظ شده در فاکتور پس از تأئید سفارش (آخرین مرحله در صفحه ” تایید سفارش “) می باشد.
  • تکمیل سفارش و ارسال آن منوط به تماس تلفنی از طرف فروشگاه و تائید نهایی می باشد.
  • در صورت درخواست خریدار، تا قبل از تماس تلفنی از طرف فروشگاه و تائیدیه نهایی، امکان تغییر در سفارش و یا لغو آن با اطلاع از طریق تماس تلفنی با تلفن دفتر مرکزی امکان پذیر است.

 

۲) قوانین استرداد

 

الف) مغایرت سفارش ارسال شده با کالای سفارش داده شده:

در مواردی که مشخصات کالا(ها)ی تحویل گرفته شده از لحاظ ظاهری با سفارش ثبت شده و یا اطلاعات موجود در سایت مغایرت داشته باشد امکان استرداد وجود دارد. خریدار جهت استرداد می بایست به موارد زیر توجه نماید:

  • جهت استرداد، کالا و بسته بندی آن می بایست در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورت تأئید مغایرت، هزینه های استرداد کالا (بجز تبصره بند ۱) بر عهده فروشگاه می باشد.
  • از هنگامیکه درخواست استرداد کالا مورد تأئید فروشگاه قرار گیرد، چنانچه نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 فروشگاه اینترنتی چاپیکو متعهد می شود که تمامی سفارش ها را بدون مشکل تحویل مأمور حمل فروشگاه، شرکت باربری و یا شرکت پست می دهد.

 

ب) انصراف از خرید

  • چنانچه زمان اعلام انصراف از خرید، از شروع حمل سفارش تا هنگام تحویل باشد، تمامی هزینه های مرتبط با ارسال سفارش بر عهده خریدار می باشد.
  • هرگونه تقاضای تعویض کالا(ها) در سفارش در بازه­ ی زمانی ذکر شده در بند (۱) به منزله انصراف خریدار از سفارش قبلی بوده و لازم است برای اعمال تغییرات اقدام به ثبت سفارش جدید نماید. هزینه های انصراف از سفارش مطابق با بند (۱) اعمال خواهد شد.

 

۳) قوانین پرداخت وجه

  • خریدار موظف است مبلغ “جمع کل” فاکتور را قبل از تحویل کالا پرداخت نماید.
  • در صورت انتخاب روش “پرداخت در محل” در هنگام ثبت سفارش خریدار موظف است مبلغ فاکتور را تنها به مأمور تحویل سفارش پرداخت نماید و رسید دریافت نماید. در این روش پرداخت، مبلغ می بایست به صورت نقدی (پول نقد، چک پول) و یا از طریق پایانه فروشگاهی (POS) همراه مأمور تحویل صورت پذیرد و هیچ نوع وجه ضمانت (چک) قابل پذیرش نمی باشد.
  • در صورت انتخاب روش “پرداخت از طریق درگاه اینترنتی” در هنگام ثبت سفارش، خریدار موظف است از صحت آدرس اینترنتی (URL) درگاه بانک اطمینان حاصل نماید.
  • در صورت انتخاب روش “پرداخت بانکی” در هنگام ثبت سفارش، خریدار ملزم است که جهت تکمیل سفارش، اطلاعات پرداخت بانکی را در صفحه “ثبت اطلاعات پرداخت بانکی” موجود در سایت درج نماید. لازم به ذکر است که مسئولیت صحت این مندرجات بر عهده خریدار است.
  • در صورت انتخاب هر یک از روش های پرداختی تعریف شده به غیر از روش “پرداخت در محل”، مهلت پرداخت مبلغ فاکتور برای هر سفارش به مدت یک روز کاری پس از تأئید تلفنی می باشد که در غیر این صورت سفارش به صورت خودکار لغو خواهد شد.

 

۴) قوانین حمل و تحویل سفارش

  • خریدار ملزم است یکی از روش های حمل تعریف شده توسط فروشگاه را در هنگام ثبت سفارش انتخاب نماید و امکان مراجعه حضوری و تحویل کالا در محل فروشگاه وجود ندارد.
  • سفارشات در شهر مشهد ظرف مدت حداکثر ۲ روز کاری و در شهرستان ها حداکثر ۷ روز کاری ارسال و تحویل خواهند شد.

 

۵) قوانین ارسال و انتشار نظرات

تمامی نظرات، ابتدا به بخش مدیریت ارسال و پس از بررسی و تأئید محتوا منتشر خواهند شد.

  • نظرات کاربران می بایست فقط شامل اطلاعاتی در رابطه با کالای مورد نظر باشد و تنها اینگونه نظرات منتشر خواهند شد.
  • نظرات باید به زبان و با حروف فارسی نوشته و ارسال گردند. همچنین، کدهای HTML توسط سامانه ترجمه نخواهند شد، لذا از درج آنها خودداری نمایید.
  • مدیریت فروشگاه مجاز است در صورت نیاز، نظرات کاربران را از نظر نحوه نگارش (املائی و دستوری) ویرایش و سپس منتشر نماید.ی
  • متن نظر نباید شامل کلمات و جملات توهین آمیز و یا دارای ادبیات غیر مؤدبانه باشد. بدیهی است که مدیریت از انتشار نظراتی که شامل این گونه عبارات باشند جلوگیری خواهد کرد.
  • درج انواع اطلاعات شخصی و غیر مرتبط از قبیل شماره تلفن، آدرس ایمیل، لینک وب سایت ها و … در قسمت نظرات مجاز نمی باشد و نظرات حاوی چنین اطلاعاتی تأئید و منتشر نخواهند شد.