تقریباً 18 سال پیش بود…
با علاقهای که در زمینهی گرافیک و طراحی داشتم وارد این حرفه شدم و بهصورت شخصی شروع به کسب تجربه کردم. ولی فعالیت به صورت حرفهای رو به عنوان یک تیم طراحی و چاپ، حدود 3 سال بعد با نام تجاری پرنون آغاز کردیم.
اوایل سال 96 بود که چاپیکو با هدف ارائه خدمات تخصصی بسته بندی متولد شد. ما هدفمون در ابتدا خیلی گسترده و کلی بود. بخاطر همین از بین چندین حوزهی پیشنهادی در فاز اول حوزهی زعفران و خشکبار رو انتخاب کردیم. الان به جرأت میتونم بگم مجموعهی کاملی از خدمات و محصولات این حوزه رو بهصورت کاملا تخصصی ارائه میدیم و حرف برای گفتن خیلی داریم.
ما در چاپیکو همیشه در حال یادگیری هستیم و این یادگیری رو از دو راه بدست میاریم؛ یکی یادگیری و افزایش دانشِ تخصصی در حوزهی کاریمون و مهمتر از اون یادگیری از تجربه شما دوستان عزیزم که به رشد فنی، اخلاقی، ارزشی و حرفهای شدنمون کمک بسیاری کرده.
از ابتدای فعالیت چاپیکو، رشد و حرفهای شدن اصلیترین دغدغهی همهی ما بوده و برای تحققِ هر چه سریعتر این هدف، همیشه سعی کردیم یک قدم جلوتر برداریم تا یادگیریِ پیوسته، به یک امر همیشگی و فرهنگ جاری در چاپیکو تبدیل بشه. به همــین خاطر تصمیم گرفتیم تغییر و تحول رو از زیرساختهای چاپیکو شـروع کنیم. این تغییر و تحولات شامل موارد زیر هـــست:
ایجاد هویت بصری بر پایهی فلسفهی وجودی چاپیکو. راهاندازی وب سایت برندینگ و فروشگاه آنلاین که هم اکنون همراه با اتفاقات ویژه و منحصربهفرد در کشور، در حال توسعه و پیشرفت هستیم. پیادهسازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر Microsoft Dynamic CRM و یکپارچهسازی آن با سیستم مالی آنلاین و فروشگاه آنلاین.
ایجاد و توسعهی تیمهای چاپیکو:
ایجاد تیم تولید محتوا
توسعهی تیم گرافیک
ایجاد تیم توسعهی نرمافزار
جهت اجرای پروژههای داخلی چاپیکو و اضافه کردن محصولات
تخصصی نرمافزاری و طراحی سایت به سبد محصولات چاپیکو
ایجاد تیم عکاسی صنعتی و تیزرهای تبلیغاتی
همچنان امیدواریم بتونیم زیرساختی رو ایجاد کنیم که زمینهساز اتفاقهای خیلی هیجان انگیزی برای صنعت بستهبندی باشه.
عطا ضیائی
مدیر و موسس چاپیکو